- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Wojownicy Podziemi Katakumby Karkołomnych Koszmaró
Cena brutto:
Charakterystyka:
Zręcznościowa Gra Planszowa "Wojownicy Podziemi: Katakumby Karkołomnych Koszmarów" Wydawnictwa Lucrum Games
Magia szaleje, chaos się sieje, czyż to nie piękne czasy dla poszukiwaczy przygód? W końcu nic tak nie ożywia, jak spojrzenie śmierci w oczy… Mamy dobrą wiadomość! Właśnie nadarza Wam się wspaniała okazja, aby doświadczyć tego cudownego uczucia. I to dosłownie, bowiem potężny nekromanta Szkieletron uwił sobie gniazdko w nieodległych nawiedzonych katakumbach (z jego poprzedniego obszaru działania przepędzili go ponoć jacyś barbarzyńcy z wielkimi mieczami). Ramię w ramię z nekromantą stoi starożytny żywiołak powietrza Eol oraz nieco koścista równie prastara smoczyca.
Same katakumby, jak już nadmieniliśmy, są nawiedzone, a zatem pełne najróżniejszej maści, duchów, zjaw, widm, poltergeistów i oczywiście zombiaków. Ale cóż to dla Was? Wraz z dziwnymi eonami nawet sama śmierć może umrzeć. Ponieważ jednak w katakumbach nie ma żadnych eonów, trzeba będzie się z problemem uporać konwencjonalnie. Łapcie za broń i wodę święconą i pędźcie przetrącić parę kości!
Wojownicy podziemi: Katakumby karkołomnych koszmarów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów. Teraz pozostaje Wam tylko zrobić użytek z Waszej wrodzonej gracji i niepowtarzalnych umiejętności, aby stłuc na kwaśne jabłko hordy przerażających, potężnych i bezwzględnie zabójczych potworów, które stoją na Waszej drodze. Jeżeli przetrwacie i w epickiej finałowej walce pokonacie wielkiego złego, zwyciężacie! Zatem ruszajcie, głupcy… i porzućcie wszelką nadzieję.
Wszystkie części serii nadają się do całkowicie samodzielnej rozgrywki, ale możesz je także dowolne łączyć, tworząc unikalne wyzwanie dla swej drużyny.
Zawartość pudełka:
1 tarcza
12 kości
1 wahadłowa kość
4 karty
bohaterów
69 kart (21 potworów, 3 wielkich złych, 21 komnat, 24
ekwipunku)
30 złotych monet
6 znaczników życia
4 plastikowe gadżety
(paliczki, wiatrak, trzecie oko, złocisz przeznaczenia)
7 tekturowych makiet
(skrytobójstwo, kompas, skarb, 4 pajęczyny)
ponad 20 kafli i żetonów
różnego przeznaczenia
instrukcja
Ilość Graczy: 1-4 osób
Wiek: 8+
Czas Gry: 45-60 minut
wydanie
polskie
5904305400211 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY TOWARZYSKIE I IMPREZOWE |