Mój koszyk

Gry planszowe > Klasyczne > Horror w Arkham: Tajemnice Zakonu

Horror w Arkham: Tajemnice Zakonu

189.80 zł

Produkt niedostępny

Nad ulicami Arkham zapada zmrok. W zaułkach słychać niespokojne dusze zawodzące w ciemnościach gdy w oddali wałęsają się ghoule. Portale rozdzierają tkaninę rzeczywistości, łącząc nasz świat z koszmarem który czai się w nieznanym po drugie stronie kosmicznej wyrwy, a w eleganckich salonach French Hill sekretny Zakon Srebrnego Świtu snuje intrygę by sięgnąć po potęgę która może okazać się zgubna.

Oto na świat wychodzą Tajemnice Zakonu , nowy dodatek wprowadzający nowe regiony do miasta Arkham np wspomnianą dzielnicę French Hill, oraz przerażające Podziemia. Szeregi Badaczy zasili również czterech nowych śmiałków,takich jak dzielny żołnierz Mark Harringan bądź pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.

Nad ulicami Arkham zapada zmrok. W zaułkach słychać niespokojne dusze zawodzące w ciemnościach gdy w oddali wałęsają się ghoule. Portale rozdzierają tkaninę rzeczywistości, łącząc nasz świat z koszmarem który czai się w nieznanym po drugie stronie kosmicznej wyrwy, a w eleganckich salonach French Hill sekretny Zakon Srebrnego Świtu snuje intrygę by sięgnąć po potęgę która może okazać się zgubna.

Oto na świat wychodzą Tajemnice Zakonu , nowy dodatek wprowadzający nowe regiony do miasta Arkham np wspomnianą dzielnicę French Hill, oraz przerażające Podziemia. Szeregi Badaczy zasili również czterech nowych śmiałków,takich jak dzielny żołnierz Mark Harringan bądź pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.

Tajemnice Zakonu - Wiedza to potęga

Dodatek do Horroru w Arkham nie były tym samym gdyby nie przedstawiał nam nowych badaczy mogących wspomóc znanych nam bohaterów w ich zmaganiach z nieznanym. Tym razem dołącza do nich Agatha Crane, kobieta która próbuje poznać nieznane łącząc naukę z okultyzmem.

Będąca doktorem matematyki oraz psychologii Agatha Crane od zawsze była osoba która swoje myślenie opierała na twardych dowodach. Nie wierzyła w żadnej bajki o duchach i inne przesądy, ale wraz z czasem pojawiały się kolejne dowody doprowadzając panią doktor do wniosku że w rozlicznych legendach krążących na temat Arkham,magii potworach i zmorach musi istnieć ziarnko prawdy.

Jeżeli te wszystkie dziwy istnieją to one również jak wszystko we wszechświecie muszą podlegać regułom,tak samo jak nauka podlega prawom fizyki.

Jak tłumaczy niestrudzenie każdemu kto chce słuchać - w tym wielokrotnie swemu mężowi Wilburowi - iż jest to nowa gałąź nauki nosząca nazwę parapsychologii.

korzystając ze sprawdzonych metod naukowych Agatha usiłuję zbudować most między mistyką a racjonalnym myśleniem, wypełnić przepaść między magią a nauką.

Pomimo bycia naukowcem z krwi i kości, Agatha nie jeden raz zaskoczy wszystkich swoją zdumiewającą wiedzą na temat magii oraz okultyzmu. Jej potężny umysł oraz pokłady poczytalności pozwalają jej z sukcesem parać się rzucaniem zaklęć, podczas gdy jej zdolność specjalna umożliwia jej czerpanie korzyści z grozy z którą obcuje jej umysł.

gra

Wersja
Podstawowa
Wersja językowa
Polska
Liczba graczy
2-4
Wiek
od 14 lat
Czas gry
ok. 240 minut
Producent
Galakta
EAN
5902259206231

Strona korzysta z plików cookie w celu prawidłowej i efektywnej realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi zgodnie z zasadami korzystania z plików cookie w naszej polityce prywatności, gdzie sprawdzisz także zasady przetwarzania przez nas twoich danych osobowych.