- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Nowa Gwinea. Chatka do chatki
Zapraszamy w podróż na Nową Gwineę, drugą pod względem wielkości wyspę świata, zieloną krainę endemicznych roślin, rajskich ptaków i dziko żyjących plemion. Wciel się w mieszkańców jednego z plemion i zbuduj nową wioskę. Zaczynasz od totemu świętego zwierzęcia i budujesz chatki o różnych kształtach tak, aby zakrywały oczka wodne oraz jak najwięcej krzewów owocowych.
Zapraszamy w podróż na Nową Gwineę, drugą pod względem wielkości wyspę świata, zieloną krainę endemicznych roślin, rajskich ptaków i dziko żyjących plemion. Wciel się w mieszkańców jednego z plemion i zbuduj nową wioskę. Zaczynasz od totemu świętego zwierzęcia i budujesz chatki o różnych kształtach tak, aby zakrywały oczka wodne oraz jak najwięcej krzewów owocowych.
Przekręcaj, obracaj i kombinuj - masz na to minutę! I pamiętaj - chaty muszą się stykać tylko rogami, a pozostałe totemy nie mogą zostać zakryte - to przynosi pecha! Gracz, któremu uda się zakryć wszystkie źródła wody, kończy turę. Po 9 turach zwycięża gracz z największą liczbą punktów.
NOWA GWINEA to doskonała gra dla całej rodziny. Proste zasady pozwolą szybko rozpocząć grę i cieszyć się emocjonującą rozgrywką.
Zawartość:
32 dwustronne plansze zadań
48 kafelków chat
4 żetony punktów
1 tor punktacji
4 pionki
Opis
- Autor:
- Grzegorz Rejchtman
- Wiek:
- od 8 lat
- Czas gry:
- 30 minut
- Liczba graczy:
- 2-4 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Pirackie Skarby
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji.
Wiem lepiej: Wynalazki i...
Wiem lepiej: Wynalazki i odkrycia to 60 pytań, które sprawdzą Waszą wiedzę o najważniejszych postaciach i zdobyczach świata nauki. Możecie odpowiadać na pytania tylko z tej kategorii, ale też wykorzystać zestaw jako dodatek do taktycznej gry quizowej Wiem lepiej. W pudełku znajdziesz płytkę kategorii, którą możesz dołączyć do puli podstawowych lub zastąpić nią jedną z nich.
Dixit: Jinx
Czy wskażesz szybciej niż pozostali gracze kartę odnoszącą się do usłyszanej wskazówki? Dixit Jinx to wesoła i zaskakująca gra w skojarzenia, w której musisz połączyć refleks i wyobraźnię.
Księga cudów
Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu.
Harry Potter i Magiczny Quiz
Różdżki w dłoń, jesteście w Hogwarcie! Stańcie w szranki, odpowiadajcie na pytania dotyczące świata Harry’ego Pottera i przynieście swoim barwom chwałę oraz Puchar Domów.
Patchwork: Edycja Zimowa
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje.
Kimono
Co 5 lat w Japonii organizowany jest niezwykły konkurs orientalnej sztuki elegancji, w którym mogą rywalizować wszystkie młode kobiety z Cesarstwa. Po pokonaniu rywalek w poszczególnych prowincjach, ostatni etap rozgrywany jest pomiędzy finalistkami na dworze samego Cesarza.
Aby zwyciężyć w konkursie i wkraść się w łaski Cesarza, młode kobiety muszą układać tkaniny z wyjątkową subtelnością i stworzyć najbardziej okazałe i oryginalne kimono.
Powodzenia!
Poszły konie
W grze Poszły konie obstawiacie zakłady w czasie rzeczywistym, oglądając wyścigi konne na torze. Czy wolisz postawić zakłady wcześniej, aby uzyskać lepsze zakłady, czy czekać na rozwój sytuacji?
Ostry Dyżur
Ostry Dyżur to wyjątkowa, wypełniona zabawnymi wyzwaniami i wymagającymi decyzjami gra, która świetnie sprawdzi się na stole zarówno początkujących jak i doświadczonych graczy. Stawka jest wysoka, ponieważ to od was zależeć będzie ludzkie życie!
Pędzące Żółwie XXXL
Pędzące żółwie XXXL to ogromne pudło, w którym znajdziecie powiększone elementy ze znanej wszystkim gry „Pędzące żółwie”. Dzięki temu będziecie mogli zagrać z dziećmi na podłodze, co zapewni im jeszcze większą frajdę. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu.
Azul: Letni pawilon
Na początku XVI wieku, Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim rzemieślnikom budowę majestatycznych budynków. Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze, król postanowił zbudować letni pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Konstrukcję pawilonu powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności pomogą nadać pawilonowi splendor, na jaki zasługuje rodzina królewska.