Podaj dalej! (pierwsza edycja)
Szkicuj, zgaduj, podaj dalej!- 4 - 8 osób
- od 12 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
- Wydawca:
- Rebel
Opis
Wielokrotnie nagradzana gra Podaj dalej! zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy.
- Ponad 1700 słów i haseł!
- 8 zestawów zmazywalnych pisaków, szkicowników i ściereczek,
- Idealna dla rodzin, na niewielkie spotkania przyjaciół, zarówno nowych jak i starych. Wielki łamacz lodów!
- Nie wymaga umiejętności rysowania. Ludziki z kresek i poczucie humoru mile widziane!
Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu.
W efekcie waszych starań powstanie w każdym szkicowniku ciąg skojarzeń kolejnych osób.
W grze występuje klepsydra, która narzuca tempo gry, a dzięki 142 dwustronnym kartom z 12 hasłami na każdej z nich otrzymujemy ponad 1700 haseł! Dla tych pragnących rywalizacji gra oferuje również dwa systemy podliczania punktów. Przy tej grze nie ma czasu na nudę, więc pisaki w dłoń i Podaj dalej!
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- karty zawierające ponad 1700 słów
- 8 "zmazywalnych" zeszytów
- 8 pisaków
- 8 szmatek do wymazywania
- klepsydra
- Instrukcja i inne pliki:
- Waga:
- 1 kg
- Podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Podaj dalej! (pierwsza edycja)
Najbardziej przydatne recenzje
Bardzo fajna gra, ale tylko jeśli będziemy grać na własne słówka, a najlepiej zbitek słów, jakieś idiomy. Zaprezentowana powyżej "czekolada" jest zbyt łatwa do narysowania i zgadnięcia, a już taki "jasny gwint" potrafi wprowadzić zamieszanie.
W jednej z gier u nas był Dzwonnik z Notre-Dame, który zamienił się w Garbaty - Garbus by na końcu zostać przedstawiony jako Pan Samochodzik :)
OCENA 5/5 : " Podaj dalej! " - to gra przeznaczona dla od czterech do ośmiu graczy, ale najlepsza zabawa jest w pełnym składzie osobowym. Dawno nie grałem w grę, w której w ogóle nie interesowały mnie punkty, w której wszyscy bawili się świetnie, w którą ciężko przestać grać. Tytuł zawładnął moim stołem i będzie się na nim często pojawiał przy okazji różnych okoliczności. Gra jest świetnie wykonana, oferuje ogromną regrywalność, sprawia niesamowitą radość. Tego właśnie szukam w grach tego typu: dobrej zabawy, śmiechu i poczucia dobrze spędzonego czasu. Podaj dalej! to w mojej opinii zdecydowany top gier imprezowych.
Ciekawa gra imprezowa, warto nabyć.
Wszystkie recenzje
Gra genialna w swojej prostocie. Idealne połączenie kalamburów i głuchego telefonu.
Świetnie się spisuje jako gra towarzyska, im większe grono tym lepiej.
Krótkie wprowadzenie i każdy gotowy go gry.
Jedynym mankamentem od strony jakości są markery - bardzo kiepskie, dość szybko się wyczerpują, rysunki po kilku ścieraniach się rozmywają, są takie jakby wodne. Są również za grube do tej gry, ciężko oddać detale na małym obszarze do rysowania.
Polecam kupić lepsze i cieńsze. Ja zaopatrzyłem się w markery Edding 361. Są świetne do tej gry.
Super zabawa, bardzo zabawna rozrywka na rodzinnych spotkaniach
Świetna imprezowa zabawa.
Gorąco polecam produkt !
Ciężko to nazwać w ogóle grą, bo nie ma wygranych i przegranych - ale rewelacyjna zabawa np. na wycieczkę do autokaru :) warto od razu wycierać książeczki, bo zaschnięte markery gorzej schodzą.
Kto grał w głuchy telefon w dzieciństwie? ;) Tu jest to samo założenie, ale z gadżetami i niewielkim zestawem zabaw. Świetna na imprezę i do grania rodzinnego.
W najprostszym tłumaczeniu, ta imprezowa gra to po prostu głuchy telefon z notesami i flamastrami. Pierwotnie jak usłyszałem o tej grze, byłem bardzo sceptycznie nastawiony. Co się zmieniło? Zagrałem w nią na imprezie firmowej i następnego dnia zdecydowałem się posiadać jeden egzemplarz w domu.
Co potrzebne do gry? Wystarczy dobry humor, dystans do siebie i trójka znajomych gdyż gra zaczyna się od czterech graczy, aczkolwiek polecam siadać tak w minimum sześć osób. W pudełku znajdziemy karty z 1700 hasłami do narysowania, osiem flamastrów, osiem notesów oraz klepsydrę oraz ściereczki do mazaków. O tych ostatnich szybko zapomnijcie bo po kilku razach wypisują się i trzeba zakupić nowe. Od razu zaznaczam żeby nie kupować mazaków permanentnych bo zniszczycie sobie notesy.
Po wylosowaniu hasła zabieramy się do roboty. Każdy dostaje notes, mazak i jazda. Na pierwszej stronie wypisujemy nasze hasło i zależności od ilości graczy, rysujemy na następnej stronie nasze cudo, bądź od razu przekazujemy dalej. Jak wiadomo nie każdy potrafi malować, rysować, ale to nic, to tylko powoduje większe salwy śmiechu na sam koniec.
Kiedy notes zatoczy całe koło i do nas wróci, możemy zacząć finalną fazę czyli opowieść o tym jak np. kalkulator zmienił się w czekoladę. Proszę mi wierzyć, że to jest najdelikatniejsza z rzeczy które możemy pozmieniać w grze.
Na upartego jest tutaj punktacja ale nie o punkty chodzi w tej imprezowej grze a o to, by się dobrze bawić. Kolejne rundy to tylko kwestia czasu bo ciężko zakończyć tą grę po jednej rundzie. Z własnego doświadczenia wiem, że gdzieś pięć takich podejść trzeba przejść.
Ocena? Zdecydowanie 5/5! Świetna gra na imprezy dla wszystkich. I dla młodszych i dla starszych i do kieliszka i do soku z pomarańczy! Rebel wydał kolejną świetną grę i chwała im za to!
Głuchy telefon w postaci rysowanej. Wśród moich znajomych niechodziło raczej o idealne odwzorowanie hasła lecz o fun z pomyłek nadinterpretacji itp. teksty w stylu a ty tylko o jednym padały co chwila. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra imprezowa, w której nie ważne są umiejętności artystyczne, a wręcz im są niższe, tym lepsza zabawa przy sprawdzaniu haseł.
Gra zyskuje, gdy gra w nią większa ilość osób. Jest wtedy więcej możliwości na podanie komicznego hasła do rysunku. Grając w 7-8 osób nawet nie interesowała nas punktacja.
Minusem jest rozgrywka czteroosobowa. Czuliśmy niedostatek, że to już koniec rundy. Wtedy również hasła w znacznej większości były odgadywane bezbłędnie.
Ciekawa gra, w której nieistotne są nasze talenty rysownicze, a jedynie bujna wyobraźnia. Można zagrać w bardzo różnym gronie, a nawet z młodszymi graczami. Jedyny minus jest taki, że gram kilka partii i gra się nudzi, ale za jakiś czas i tak chętnie wracam ;)
Recenzje na innych portalach
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale Gry planszowe u Wookiego
- Recenzja w serwisie Szalone Liczby
- Recenzja na blogu Turlnij!
- Recenzja na blogu W pajęczej sieci
- Unboxing na blogu W pajęczej sieci
- Recenzja w Rebel Times 114
- Rzut oka w serwisie YouTube na kanale Planszolandia.pl
- Recenzja w serwisie The Fellowship of the Board
- Recenzja w serwisie Paradoks
- Recenzja w serwisie GameBy
- Recenzja w serwisie NiedzielniGracze
- Wideorecenzja w serwisie u Wookiego
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale Geek Factor
- Recenzja w serwisie NaEkranie
- Recenzja w serwisie Games Fanatic
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale The Dice Tower (Tom Vasel) (ang.)
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale The Dice Tower (Game Boy Geek) (ang.)
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale The Dice Tower (Board Game Family) (ang.)
- Recenzja na blogu iToMiGra
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?