- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- FUNKO POP!
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI

Kalaha Classique
Cena brutto:
Charakterystyka:
Logiczna Gra Planszowa Kalaha
Klasyczna gra logiczno-strategiczna mająca swoje korzenie w Afryce, gdzie występowała pod nazwą Mankala. Celem gry jest zebranie jak największej ilości kamieni we własnym domu w momencie, gdy wszystkie pola jednego gracza są puste..
Plansza składa się z 12 zwykłych i dwóch większych pól (domów). Do każdego z graczy należy po jeden dom i 6 pozostałych pól. Na początku gry w każdym z pól znajdują się 4 kamienie (w sumie 48). Kamienie przed zbiciem nie należą do żadnego z graczy.
Ruchy kamieni
Ruch polega na wyjęciu wszystkich kamieni z dowolnego z własnych pól i rozłożeniu ich po jednym do kolejnych pól w kierunku odwrotnym do wskazówek zegara. Nie omijamy domów i pól przeciwnika! Przy pełnym okrążeniu planszy kamienie omijają pole startowe. Jeżeli ostatni kamień wyląduje we własnym domu gracz wykonuje następny ruch.
Bicie kamieni
Jeśli ostatni kamień wyląduje na własnym pustym polu – gracz zabiera wszystkie kamienie z przyległego pola po drugiej stronie planszy i wraz z ostatnim rozsiewanym kamieniem umieszcza w swoim domu (zbicie). Jeżeli w przyległym polu nie ma kamieni nic nie jest przejmowane (bite).
6416739140056 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY LOGICZNE |