Mój koszyk

Gry planszowe > Ekonomiczne > Gildie

Gildie

149.99 zł

Produkt niedostępny

Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.

Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.

Gildie to gra kupiecka, w której 2 do 4 graczy wciela się w postaci zamożnych lordów, próbujących przyciągnąć do swoich gildii najznamienitsze osobistości w całym królestwie. Gra trwa około 60-90 minut.

Gildiach każdy gracz zarządza złotem, rozbudowuje siedzibę swojej gildii i stara się nakłonić wpływowe postaci do dołączenia do jego stronnictwa. Wszystko po to, aby na końcu gry gildia, którą zarządza, okazała się największą potęgą w Anderis.

Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.

  • 1 sześciokątna plansza rynku
  • 4 plansze siedzib gildii
  • 80 srebrnych monet (floreny)
  • 25 złotych monet
  • 48 kart postaci (należących do 7 frakcji: wojowników, czarodziei, kapłanów, cieni, szlachciców, rzemieślników i zwierząt)
  • 18 kart celów
  • 35 kafli małych komnat
  • 18 kafli dużych komnat
  • 4 kafle holi wejściowych (w kolorach graczy)
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 1 znacznik rundy
  • 1 instrukcja
  • 1 almanach
Wersja
Podstawowa
Wersja językowa
Polska
Liczba graczy
2-4
Wiek
od 10 lat
Czas gry
ok. 90 minut
Projektant
Christian Giove
Producent
Galakta
EAN
5902259203186

Strona korzysta z plików cookie w celu prawidłowej i efektywnej realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi zgodnie z zasadami korzystania z plików cookie w naszej polityce prywatności, gdzie sprawdzisz także zasady przetwarzania przez nas twoich danych osobowych.