- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Camel Up Po zawodach
Cena brutto:
Charakterystyka:
Rodzinna gra planszowa Camel Up! Po Zawodach od wydawcy Lucrum Games
Nowe, lepsze i jeszcze bardziej przebiegłe!
Kolejny
szalony sezon wielbłądzich wyścigów dobiegł końca! Puchary rozdane, zakłady
wypłacone, a waleczni bohaterowie zawodów wreszcie mogą odsapnąć w spa na
Zanzibarze… tak naprawdę to nie. Okazuje się, że przerwa międzysezonowa to
idealny czas, żeby dorobić co nieco na boku. Pustynne kupczenie od wieków się
nie zmienia. Nabywasz jakiś towar tanio, aby gdzie indziej sprzedać drogo. A
żeby to wszystko przewieźć, masz teraz do dyspozycji najwytrwalsze spośród
wielbłądów, które pracę w karawanie traktują jako przygotowanie do nowego
sezonu. Co może pójść nie tak?
Jak zawsze na przeszkodzie może stanąć nadmierna chciwość. Choć wielbłądy zwie się okrętami pustyni, to nawet one mają swoje ograniczenia (a także rozum i godność dromadera). Jeżeli wrzucisz im na garb zbyt wiele, zaczną wierzgać i cały bagaż pójdzie do piachu. Wykaż się sprytem i umiejętnościami, aby zostać najbogatszym kupcem pustyni!
Camel Up: Po zawodach to świetna gra:
- dla graczy zaawansowanych, jak i typowo niedzielnych,
- dla całych rodzin,
- dla osób poszukujących gry, od której mogliby rozpocząć przygodę z planszówkami.
3 - 5 osób
Wiek od 8 lat
Czas gry ok. 45 min.
Wydanie polskie
Zawartość:
- wieża na karty
- 6 dwustronnych kafli rynku
- 127 kart towarów
- 120 monet
- 5 żetonów ekstra sprzedaży
- 5 żetonów badania rynku
- 1 wielbłąd pierwszego gracza
- 5 plansz karawan
- 5 namiotów
- 20 kart cenników
- 1 bank (tacka na monety)
- instrukcja z załącznikiem
5904305400099 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY RODZINNE |