Gnaj, robaczku!
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa!
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę!
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę!
Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa!
Jest wspaniały letni dzień. Króliczki bawią się w swojej norce. Nagle zaczyna padać deszcz i norka wypełnia się wodą. Króliki bardzo nie chcą zamoczyć futerka. Szybko uciekają do 5 kolorowych wyjść. Kto pomoże króliczkom wydostać się z norki?
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję zwierzęta to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz urocze zwierzęta domowe, te żyjące dziko na odległych lądach, a także pod wodą.
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami. Gra edukacyjna "Zagadki Smoka Obiboka" poszerza wiedzę o świecie i wzbogaca słownictwo. Rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia.
Kto prędzej dostrzeże właściwy układ? Czyje ręce będą szybsze? Kto pierwszy uderzy w dzwoneczek? Jak to się stało, że plastikowe kubeczki mogą dostarczyć tyle zabawy?
Nikczemni bandyci ukradli złoto z Górskiej Doliny! Swoje łupy ukryli w bagażach pasażerów, a teraz wraz z nimi ruszają pociągiem do miasta. Wskakujcie do dyliżansu, ruszajcie w pościg i nie pozwólcie im uciec! Spryt, zręczność i skuteczna współpraca pozwolą Wam odzyskać skradzione złoto.
Pędzące żółwie XXXL to ogromne pudło, w którym znajdziecie powiększone elementy ze znanej wszystkim gry „Pędzące żółwie”. Dzięki temu będziecie mogli zagrać z dziećmi na podłodze, co zapewni im jeszcze większą frajdę. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu.
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę.
Wraz z towarzyszami docieracie do nieznanej i tajemniczej piramidy egipskiej… Po sprawdzeniu kilku komór odkrywacie ogromną kryptę. Spoczywają w niej Starożytne Relikwie należące do Tutanhaumona, Przeklętego Faraona! Czyżby legendy, które słyszeliście, mówiły prawdę? Nie macie czasu do stracenia. W chwili, gdy kładziecie łapki na sarkofagu faraona, uruchamia się tajemniczy mechanizm, ziemia zaczyna się trząść, a ogromny posąg w komorze z Relikwiami pada na ziemię blokując wejście do krypty.
As the sun begins to rise upon the fields of Pelennor, the great siege of Minas Tirith is all but lost… Yet hope has not faded and help is close at hand. Through the crisp morning air, the sound of horns can be heard ringing out, signalling the arrival of King Théoden and the Riders of Rohan.