- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Cortex Harry Potter
Cena brutto:
Charakterystyka:
Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w
grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych
testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania
wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet…
rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Na czym to polega?
Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu,
kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
Gdy któryś z graczy
stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i
wykrzykuje odpowiedź!
Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli
tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o
takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
Jeśli nie
miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz,
który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną
kolejkę!
Osiem rodzajów tematycznych zadań!
- Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od
drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
- Wyścig
o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej
wygra.
- Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów
pojawił się tylko raz.
- Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej
poświaty.
- Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego
odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
- Domy Hogwartu.
Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
- Magiczny
krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został
dodany lub odjęty po drugiej stronie.
- Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz
musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę
jednej ze specjalnych kart.
3558380100874 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY RODZINNE |