- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Gra o Tron Sojusze
Cena brutto:
Charakterystyka:
Strategiczna gra planszowa Gra o Tron: Sojusze od wydawcy Rebel
Zawiłe rozgrywki polityczne i nieprzewidywalna walka o
władzę!
Wciel się w słynnego bohatera albo złoczyńcę z Westeros i
snuj intrygi, aby przejąć kontrolę. Zawieraj korzystne sojusze, a w odpowiednim
momencie wbij przyjaciołom nóż w plecy. Pamiętaj jednak, że wraz z upływem pór
roku czeka na Ciebie śmiertelne niebezpieczeństwo!
Gra o Tron: Sojusze to dynamiczna gra karciana, w której wcielasz się w jednego głównych bohaterów „Pieśni lodu i ognia” George’a R.R. Martina. Zagrywaj karty wpływu i pozyskuj znanych z powieści sojuszników, nakłaniając ich, aby stanęli po Twojej stronie. Miej się jednak na baczności! Ci, którzy deklarują przyjaźń Tobie, mogą wchodzić w układy ze swoimi sąsiadami. W tym brutalnym świecie nawet najbliższy towarzysz może okazać się zdrajcą!
Na czym to polega?
Każdy z uczestników wciela się w
jednego z wpływowych liderów, którzy będą pozyskiwali sojuszników w walce o
władzę. Ci, których uda nam się przeciągnąć na naszą stronę, będą zasiadali w
jednej z rad. Każdy z graczy ma do dyspozycji dwie rady: jedną po swojej prawej,
a drugą po lewej stronie. Każdą z nich dzieli z graczem sąsiadującym.
W każdej rundzie do gry wchodzi nowa karta sojusznika. Uczestnicy będą starali się ją pozyskać na drodze licytacji, korzystając z kart wpływu, które mają na ręce. Zwycięzca licytacji umieszcza sojusznika w jednej ze swoich rad, a następnie przydziela dowolnej radzie żeton władzy o nieznanej wartości punktowej. Na koniec gry suma wartości poszczególnych sojuszników oraz żetonów władzy określi siłę każdej z rad.
Celem gry jest zostanie liderem z najsilniejszą małą radą. Małą radą lidera jest ta spośród dwóch, która ma mniejszą władzę.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Dzięki temu, że gracze
współdzielą rady z sąsiadami, do pewnego stopnia obu stronom zależy na ich
wartości punktowej. Ostatecznie jednak jest to gra rywalizacyjna, więc każdy
będzie musiał przyjąć własną, brutalną strategię.
Podczas rozgrywki
uczestnicy muszą umiejętnie balansować między siłą obu rad, własnymi planami, a
paktami, zawieranymi z sąsiadami. Pamiętajcie jednak, że żadna z umów zawartych
w tej grze nie jest wiążąca, a Wasi sąsiedzi mogą w odpowiednim momencie wbić
Wam nóż w plecy!
To nie lada gratka dla wszystkich fanów książkowej i
serialowej „Gry o tron”, ale też dla tych, którzy uwielbiają motyw zdrady i grę
nad stołem!
Gdy już zaznajomimy się z zasadami, mamy do wyboru kilka
modyfikacji i alternatywnych wariantów zabawy, które przygotowali dla nas
autorzy (można je znaleźć na końcu instrukcji).
3 - 6 osób
Wiek od 14 lat
Czas gry ok. 90 min.
Wydanie polskie
Zawartość:
- tor czasu
- 57 żetonów i znaczników
- 174 karty
- instrukcja
841333119041 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY RODZINNE |