- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Tajniacy Obrazki
Cena brutto:
Charakterystyka:
Imprezowa gra planszowa od wydawnictwa Rebel
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!
Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!
Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach:
Na karcie klucza znajduje się siatka 5 × 4, a nie 5 × 5.
Tak, można użyć
słowa dziobak , aby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak.
Nowy
wariant rozgrywki "Zabójcze zakończenie":
Ten wariant przypomina grę w
ósemkę - rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze
wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą.
2 - 8 osoby
od 10 lat
Czas gry ok. 15 minut
Zawartość pudełka:
14 kart agentów w 2 kolorach
1 karta Podwójnego
Agenta
4 karty osób postronnych
1 karta Zabójcy
60 kart
kluczy
instrukcja
1 podstawka na kartę
140 kart z 280
obrazkami
5902650610378 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY TOWARZYSKIE I IMPREZOWE |