Tsukuyumi: Chronomasters (edycja polska)

Wysoki poziom trudności dla wytrawnych graczy
Podziel się swoją opinią
  • 2 - 6 osób
  • od 12 lat
  • 90 - 150 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Tsukuyumi (edycja polska).
Tsukuyumi (edycja polska)
Przybyli z przyszłości z wiedzą, co powinni uczynić teraz. W jednej z poprzednich podróży utracili statek, który stał się wrakiem na pustyni. Niby wszystko jest w ich rękach, bo to oni  kontrolują czas. Wszystko kręci się wokół czasu oraz kontroli obszarów. Jako frakcja nie możesz zdobywać Natychmiastowych Punktów Zwycięstwa, a więc realizacja misji, celów, eliminacja Fireborn, czy bonus za kontrolowanie środka Księżyca to nie bajka dla Ciebie. Na początku gry oznaczasz swoimi znacznikami terytorium niemal połowę planszy i bądź pewien, że będziesz pierwszym celem ataków. Przygotuj się na to, że zakończysz grę kontrolując znacznie mniejszą część planszy niż na początku. Jako obszary startowe wybieraj obszary radioaktywne, górskie i takie, które są daleko od wrogich jednostek. Zakrzywienie czasu to potężny atak, który wypycha jednostki wroga z powrotem do ich baz. Jednak gdy walczysz z mobilnymi jednostkami, zastanów się nad użyciem innych kart walki. Kontroluje czas. Masz prawo rozpatrywać fazy w dowolnej kolejności i jako jedyna frakcja możesz zmienić swą pozycję na torze inicjatywy (są pewne wyjątki). Szympansy osiągnęły mistrzostwo w szybkim poruszaniu się po planszy, zamiast ruchu mogą przenieść się na dowolny kontrolowany przez siebie obszar.
Autor:
Felix Mertikat
Ilustracje:
Felix Mertikat
Wydawca:
What the Frog
88,95

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Przybyli z przyszłości z wiedzą, co powinni uczynić teraz. W jednej z poprzednich podróży utracili statek, który stał się wrakiem na pustyni. Niby wszystko jest w ich rękach, bo to oni  kontrolują czas.

Wszystko kręci się wokół czasu oraz kontroli obszarów. Jako frakcja nie możesz zdobywać Natychmiastowych Punktów Zwycięstwa, a więc realizacja misji, celów, eliminacja Fireborn, czy bonus za kontrolowanie środka Księżyca to nie bajka dla Ciebie.

Na początku gry oznaczasz swoimi znacznikami terytorium niemal połowę planszy i bądź pewien, że będziesz pierwszym celem ataków. Przygotuj się na to, że zakończysz grę kontrolując znacznie mniejszą część planszy niż na początku.

Jako obszary startowe wybieraj obszary radioaktywne, górskie i takie, które są daleko od wrogich jednostek.

Zakrzywienie czasu to potężny atak, który wypycha jednostki wroga z powrotem do ich baz. Jednak gdy walczysz z mobilnymi jednostkami, zastanów się nad użyciem innych kart walki.

Kontroluje czas. Masz prawo rozpatrywać fazy w dowolnej kolejności i jako jedyna frakcja możesz zmienić swą pozycję na torze inicjatywy (są pewne wyjątki).

Szympansy osiągnęły mistrzostwo w szybkim poruszaniu się po planszy, zamiast ruchu mogą przenieść się na dowolny kontrolowany przez siebie obszar.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 12 jednostek
  • 1 maskotka
  • 1 karta misji
  • 4 karty walki
  • 5 kart wydarzeń frakcji
  • 2 karty zwycięstwa (tryb gry 2-osobowej)
  • 1 karta kolejności faz (Przestawienie Fazowe) + 4 znaczniki
  • 1 znacznik frakcji
  • 36 znaczników terytorium
  • 1 kafelek bazy (Dropship) + 1 kafelek wraku (Shipwreck)
  • 1 planszetka frakcji (dla każdej wersji językowej)
  • 1 instrukcja (w trzej wersjach językowych)
  • 14 plastikowych podstawek pod jednostki
  • po 13 kart w języku angielskim oraz niemieckim
Waga:
400 g


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Tsukuyumi: Chronomasters (edycja polska)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie