Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Pętla

Producent:

PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem.

Kupując ten produkt możesz zebrać do 13 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 13 punktów które można zamienić na kupon o wartości 2,60 zł.


139,99 zł brutto

Opis

Typ wydania: samodzielna gra
Rodzaj: kooperacyjna, strategiczna
Wiek: od 12 lat
Mechanika: budowanie talii lub puli, podróże
Wydanie: polskie
Rok wydania: 2022
Liczba graczy od: 1
Liczba graczy do: 4
Czas gry w min. od: 45
Czas gry w min. do: 60

Więcej informacji

DR FUKS
POWRACA… POWRACA… POWRACA…

Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.

PĘTLA – WSPÓLNY WRÓG JEDNOCZY!

Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir… A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Zawartość pudełka:

    • 1 plansza czasoprzestrzeni
    • 1 plansza kwatery głównej
    • 1 model machiny dra Fuksa
    • 5 drewnianych pionków agentów
    • 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
    • 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
    • 10 kafli sabotażu
    • 3 kafle wiru
    • 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
    • 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
    • 1 woreczek
    • 1 broszura operacyjna
    • 1 karta z zasadami gry solo
    • instrukcja

Wymiary: 29,7 x 29,7 x 7,1 cm

Opis w BGG: BoardGameGeek.com

Reviews

Write a review

30 innych produktów w tej samej kategorii: