Claire Harper wkracza na scenę! Do Londynu powróciliśmy tuż po Nowym Roku. Rzuciłam się w wir pracy i nauki zapominając o całej historii ze Stambułu. Pewnego dnia ojciec poinformował mnie, że skontaktował się ze swoim starym przyjacielem z Edynburga, który jest niezwykle szczęśliwy, że córka słynnego Johna Harpera, profesora kryminologii na Uniwersytecie Oksfordzkim, dołączy do jego zespołu. Wyruszyliśmy w kolejną podróż, tym razem do Edynburga. Żadne z nas nie spodziewało się, że moja kariera w kryminologii rozpocznie się w pociągu do Szkocji. Nawet w najśmielszych snach nie marzyłam, że wyprawa do Edynburga zawiedzie mnie aż do Egiptu.
129,99 zł
Złóż zamówienie w ciągu09h 14m 32sA Twoją przesyłkę nadamy w dniu dzisiejszym
„Śledztwa - Claire Harper na tropie” to seria gier kryminalnych charakteryzujących się prostymi zasadami i fabułą skoncentrowaną na psychologicznym aspekcie bohaterów w stylu powieści Agathy Christie. W pierwszej części składającej się z trzech opowieści oddających hołd wielkim klasykom literatury detektywistycznej, głównym bohaterem jest genialna i nieustraszona Claire Harper.
Claire Harper jest jedną z pierwszych kobiet, które studiowały na Oxfordzie. Specjalizuje się w prawie karnym idąc w ślady ojca - kryminologa, jest także żądną przygód podróżniczką i namiętną czytelniczką powieści Agathy Christie. Każda tajemnica jest dla niej okazją, by sprawdzić swoje ogromne umiejętności dedukcji i niezachwianą determinację! W tej pierwszej grze podążaj za nią w jej śledztwach, które poprowadzą ją od wielkich posiadłości do podejrzanych teatrów, ze Szkocji aż do ... Egiptu!
Zawartość: • 167 dużych kart • 3 akta spraw • 6 map & dokumentów • 3 koperty z rozwiązaniami • 1 instrukcja
Dla wszystkich klientów, którzy kupią grę specjalny prezent - dodatkowe śledztwo GRATIS! Darmowe śledztwo "Sprawa MacGuffina" będzie wysyłane mailem w postaci plików print&play. Tym razem akcja dzieje się w pociągu. Brzmi znajomo?
Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami.
Gracze pomagają żółwiowi jako pierwszemu dotrzeć do mety. Aby żółw mógł poruszyć się o jak najwięcej pól, aktywny gracz musi „na oko“ chwycić konkretną liczbę kart. Należy jednak mieć się na baczności, aby chytry królik nie dotarł do mety przed nami.
iKnow: Edycja rodzinna to kolejna innowacyjna gra z serii iKnow. Jak w każdej grze z tego cyklu o zwycięstwie nie decyduje sama wiedza - liczy się również znajomość przeciwników.
W planszowej grze towarzyskiej Kopalnie Skarbów gracze wcielają się w rolę poszukiwaczy podróżujących po całym świecie w celu zebrania jak największych kosztowności. Choć poszukiwacze mają kontrolę nad trasą swej podróży, to nie wiedzą, co uda im się wykopać w trakcie całej eskapady.
Szklany tron to dwuosobowa, kooperacyjna gra karciana, która zabierze Was w świat Królestwa popiołów, stworzonego przez Sarah J. Maas. Pomóżcie młodej królowej pokonać jej oprawców.
Buła, Kot, Koza, Ser, Pizza! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wyłożone karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich!
Pingwiny to bardzo łakome zwierzęta! Ślizgają się nawet po cienkim, łatwo pękającym lodzie, byle tylko zdobyć jak najwięcej ryb. W dodatku mają czas, żeby tak przemyśleć swoje działania, by odciąć inne pingwiny od smacznego, rybiego posiłku!
W grze Hej, to moja ryba! będziesz zarządzać własną drużyną czterech głodnych pingwinów. Twoim zadaniem będzie uzyskanie jak najwyższego wyniku, a w tym celu musisz mądrze wybierać pola, na które będziesz przeskakiwać. Jednocześnie warto zwracać uwagę na to, co się dzieje na planszy - nieuważny gracz może zostać zablokowany przez pozostałych!
Hues and Cues to gra polegająca na kolorowej komunikacji, w której macie za zadanie nawiązać połączenie kolorów za pomocą słów. Używając tylko podpowiedzi składających się z jednego lub dwóch słów, próbujecie naprowadzić innych graczy do odgadnięcia określonego odcienia spośród 480 kolorów na planszy.
Potężny faraon Mino zmarł, pozostawiając na tronie swego najstarszego syna - Mido. Młody następca, niezadowolony ze zbyt ubogiego wyglądu ojcowskiej piramidy, postanowił zająć się własnym dziedzictwem. Teraz życzy sobie, aby jego miejsce pochówku lepiej odzwierciedlało potęgę jego rządów, i w tym celu nakazał 2-4 architektom zbudowanie okraszonych diamentami piramid, tak zwanych Piramido. Architekt, który stworzy najbardziej imponujące piramido, zostanie mianowany wielkim wezyrem i do końca życia będzie pławił się w bogactwach i władzy wykraczającymi poza wyobrażenia zwykłego śmiertelnika.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych.