Cena od:
241,68 zł
Dostępna

Spirit Island

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 90 - 120 minut
Wiek od: 13 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: R. Eric Reuss
Dodruk: 13.12.2021
Wydanie polskie: Lacerta
Wydanie oryginalne: Greater Than Games, LLC
Od niepamiętnych czasów na odizolowanej wyspie mieszkają potężne duchy. Są one integralną częścią świata natury, jak również czymś ponad nim. Dahanie – rdzenni mieszkańcy wyspy – żyją z duchami w zgodzie, szanują je, lecz podchodzą do ich działań z pewną dozą ostrożności. Niestety na wyspie pojawili się najeźdźcy z dalekich krajów, którzy zaburzają naturalną równowagę, niszcząc obecność ... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 214
01.09.2023 08:44
4.0
ocena
Jeśli lubicie trudne gry kooperacyjne ale denerwuje Was możliwość wystąpienia tzw. gracza alfa, to powinniście zainteresować się Spirit Island. Grę poznałem grając partię demo na Planszówkach w Spodku i od razu się zakochałem. Fabularnie jesteśmy duchami pewnej wyspy, która została najechana przez kolonizatorów, którzy ze wszystkich sił będą próbować ją zurbanizować. Jest kilka duchów do wyboru. Różnią się stylem gry i trudnością grania, co zaznaczono na planszetkach. Mechanicznie zagrywamy karty i wykonujemy akcje przepychając kolonistów i Dahan, czyli miejscowy lud. Ma to pewien aspekt szachowy. Każda runda jest trudną zagadką logiczną, którą musimy rozwiązać jednocześnie przygotowując się na kolejną. Jest tu tyle do ogarnięcia, że raczej nikt nie będzie mówił nam jakie akcje mamy zagrać. Poza tym skomplikowanie i mnogość akcji duchów wymaga ich dokładnego poznania zanim ktoś zacznie się mądrzyć i mówić, że lepiej zagrajmy to, niż to. Duchy muszą sobie pomagać, dlatego będziemy ze sobą dyskutować i prosić się nawzajem o pomoc. Plan na rundę musi być wspólny. Dla mnie Spirit Island to TOP kooperacji. Do tego świetnie się skaluje.
Liczba wystawionych
opinii: 57
28.02.2024 12:15
5.0
ocena
Złożona, bardzo ciekawa gra, gdzie jesteśmy duchami przyrody starającymi się przegnać najeźdźców. Zagrywamy karty, dopasowujemy żywioły, jednak musimy poświęcić akcję, żeby karty wróciły nam na rękę. Możemy też zdobywać mocniejsze karty, podnosić strach u najeźdźców, żeby czerpać z tego profity i przybliżyć się do wygranej. Wiemy, gdzie się pojawią, wiemy, gdzie się wybudują czy skażą glebę i możemy temu przeciwdziałać. Tutaj tyle jest do zrobienia, że nie ma mowy o graczu alfa. Świetna gra też do solo.
Liczba wystawionych
opinii: 5
20.02.2024 10:12
5.0
ocena
Gram solo i jest naprawdę super, jedna z lepszych w mojej kolekcji. Według powszechnych opinii, że gra jest trudna to według mnie zasady są proste lecz sama rozgrywka i ilość możliwości sprawia, że musimy mocno pogłówkować. Bardzo dużym plusem też jest szybki setup a rozgrywka też nie trwa kilku godzin. Sama ilość duchów w podstawce jest bardzo duża a do tego każdy jest inny i ma inne umiejętności :) Polecam każdemu :D
Liczba wystawionych
opinii: 105
27.01.2024 08:59
4.0
ocena
Jest to według mnie fajna planszówka aczkolwiek ciężka do wygrania. My graliśmy w dwie osoby więc to o takiej rozgrywce się wypowiem. Zdecydowanie kooperacja jest tu na wysokim poziomie. Podoba mi się klimat który osobiście bardzo odczułam. Mechanika różnych postaci które się uzupełniają sprawdzą się tu świetnie, zdecydowanie polecam ten tytuł ale raczej dla graczy bardziej zaawansowanych. Zazwyczaj nie jestem fanką koopów ale ten mnie naprawdę urzekł.
Liczba wystawionych
opinii: 18
19.01.2024 23:56
2.5
ocena
jakoś nie dla mnie za małe możliwości wygrania niedopasowanymi postaciami na 2 osoby
Liczba wystawionych
opinii: 18
17.12.2023 16:29
4.5
ocena
Moje obecne top 3. Świetna w coopie jak i solo. Easy to learn - hard to master. Olbrzymia regrywalność (aż strach pomyśleć ile nowych opcji wprowadzają dodatki). Czasami naprawdę można myśleć dobre kilka mimut nad ruchem... Super jakość wykonania. Gra na lata
Liczba wystawionych
opinii: 13
22.11.2023 14:23
5.0
ocena
Kapitalny ko-op! Zasady dość obszerne, sporo do zapamiętania, ale przyjemność z gry, flow kiedy combosy z kart i cech duchów kleją się - sam miód. Dla zaawansowanych graczy.
Liczba wystawionych
opinii: 131
21.10.2023 19:30
3.0
ocena
To jest kooperacyjna gra, w której wcielamy się w role potężnych duchów natury. Naszym celem jest obrona wyspy przed najeźdźcami, którzy niszczą przyrodę i zakłócają harmonię z naturą. Współpraca między graczami jest kluczowa, ponieważ gra nie należy do łatwych. Wymaga dokładnego planowania i koordynacji działań, aby odnieść sukces. Ogólnie rzecz biorąc, nie mam problemu z długimi rozgrywkami, tak tutaj w tej grze dłużyło mi się bardzo. Trzeba też mieć na uwadze, że "Spirit Island" jest trudny i wymagający, zwłaszcza dla osób, które dopiero poznają ten tytuł. Nie jestem też fanką gier kooperacyjnych, raczej wolę takie z negatywną interakcją, dlatego też nie mam potrzeby, aby kiedykolwiek wrócić do tej gry.
Partner
Planszeo Planszeo
Liczba wystawionych
opinii: 8
15.10.2023 22:50
4.5
ocena
Jestem po pierwszej rozgrywce. Zapowiada się wspaniale! Zasady nie jest tak trudno zrozumieć, bo instrukcja jest bardzo dobrze zrobiona i układ planszetek dużo podpowiada, ale wygrać grę, to już zupełnie inna sprawa... Kocham trudne gry!
Liczba wystawionych
opinii: 7
02.10.2023 10:40
5.0
ocena
Uwielbiam tę grę. Theme jest bardzo sympatyczny, mimo bycia kooperacją nie ma syndromu gracza alpha. Jedna z gier z gier przy której trzeba się mocno skupić by nie przegrać.
Liczba wystawionych
opinii: 1
25.06.2023 10:55
5.0
ocena
Świetna gra kooperacyjna, która nie cierpi na syndrom ?gracza alfa?. Wymaga przemyślenia każdego ruchu i ustalania wspólnej taktyki tak aby wzajemnie się uzupełniać i antycypować ruchy najeźdźców. Możliwość wyboru spośród 8 duchów o różnym stopniu skomplikowania, jak i możliwość utrudniania gry poprzez wybór najeźdźcy, scenariusza czy poziomu trudności sprawia, że jest to szalenie regrywalny tytuł. Gra nie należy do najłatwiejszych nawet w podstawowym wariancie, jednak nie daje poczucia niesprawiedliwości przy przegranej z uwagi na ograniczoną losowość. Gandalf.com.pl
Liczba wystawionych
opinii: 68
09.06.2023 10:18
4.5
ocena
Ciekawa gra kooperacyjna. Wspaniale tło fabularne. Gracze wcielają się w duchy i swoja pośrednią ingerencją oczyszczać wyspę z najeźdźców. Pomagają Dahanom, rdzennym mieszkańcom pośrednio przez zagrywanie kart i mocy. W dwie osoby średni czas gry to 90min, w tym rozłożenie gry to 10 min a złożenie 5min. Plusy: + dużo urozmaiconych duchów, każdym gra się inaczej, każdy ma inne specjalizacje i synergie + regrywalność + ciągłe poczucie klimatu ratowania wyspy + ingerowanie pośrednio w plemiona Dahan jest super + rozgrywka przyspiesza na końcu a nie rozwleka się jak w innych grach ;) + super działa na 2 osoby + po rozgrywce chce się ciągle wracać - co jest najważniejsze Minusy: - mało kart mocy, słaby bilans, wiele kart nigdy nie zagranych bo są za słabe. - paraliż! gracze wykładają karty i liczymy co ile gdzie zrobi hałasu.. To odbiera mocno klimat, czasami nie można zrobić tego co by się chciało bo trzeba użyć mocy z kimś innym gdzie indziej bo tam będzie bardziej efektywne. - niestety obietnice o "braku gracza alfa w coopie" pozostały obietnicami Jak ktoś lubi coopy i klimat to koniecznie musisz zagrać w tą gre ;)
Liczba wystawionych
opinii: 73
22.02.2023 08:29
5.0
ocena
Gdybym mogła to bym dała 6. Moja ulubiona gra- nawet nie będe sie przyznawała ile mam partii. Niezwykle regrywalna dzięki duchom, róznym przeciwnikom, dwóch stronach mapy i scenriuszom. Polecam do grania solo jak i w duecie. Rozgrywka jest jak wspaniała zagadka logiczna, którą chcemy rozgryć. Każdy duch daje swój charakter rozgrywce i czujesz ze grasz tym oceanem z przypływami i odpływami, albo Błyskawica szybką jak... błyskawica. U-WIEL-BIAM
Liczba wystawionych
opinii: 10
20.02.2023 12:26
4.0
ocena
Pierwszy raz grałem z graczami którzy już grali w ten tytuł. Rozgrywka trzy osobowa. Nie wiem czy mieliśmy szczęście czy to ich wcześniejsze doświadczenia ale wygraliśmy bardzo łatwo. Wcześniej obejrzałem instrukcję na YT. Gra bardzo lekka i przyjemna.
Liczba wystawionych
opinii: 219
29.12.2022 16:00
3.5
ocena
Ciekawa gra kooperacyjna o średnim stopniu skomplikowania. Grałem parę razy w nią i na tej podstawie wystawiam ocenę. Stopień trudności w zależności od wariantu planszy plus od postaci żywiołów jakie gracze wybiorą.
Liczba wystawionych
opinii: 77
07.12.2022 12:06
5.0
ocena
Kolejna trudna solo gra w mojej kolekcji. Tytuł niepowtarzalny i dla solo graczy absolutny must have (przynajmniej do zagrania). Ta gra to mój wraz z Mage Knight święty grall solo gier. Jest trudno, jest klimatycznie, jest pięknie. Co ciekawe, mimo jej skomplikowania, u mnie występuje takie zjawisko "kolejnej partii", bo bardzo mam ochotę się odegrać i spróbować inaczej. Nie zawsze starcza czasu, bo gra jest dość długa i wyczerpująca, ale myśli się o niej jeszcze długo po partyjce.
Liczba wystawionych
opinii: 1
17.11.2022 10:38
5.0
ocena
Skomplikowanie nie wynika z niezliczonej ilości zasad (tych jest trochę, ale bez przesady), ale z ogromu możliwości prowadzenia rozgrywki. Jest to kooperacja pełną gębą. Wymusza myślenie, wymusza współpracę i debatowanie nad stołem eliminując pojawianie lidera rozgrywki, cieszy oko i każe planować kilka tur naprzód. Śmiało można zasiąść samemu w dwie, trzy osoby, ale przy czterech osobach sesja robi się już naprawdę długa. Dla mnie jedna z najlepszych gier planszowych w ogóle.
Liczba wystawionych
opinii: 13
21.10.2022 14:27
5.0
ocena
Jak dla mnie najlepsza kooperacja w jaką miałem przyjemność zagrać. Każdy z drużyny musi ściśle współgrać z resztą ,bo inaczej nie ma co liczyć na zwycięstwo. Mega klimatyczna i jeszcze lepsza jeżeli chodzi o sama mechanikę, po prostu cudo. Duży plus za wariant solo. Niestety gra dość trudna, więc raczej dla zaawansowanych graczy.
Liczba wystawionych
opinii: 45
14.10.2022 23:09
5.0
ocena
Rewelacyjny tytuł, ogrywam solo dwoma duchami. Wstyd się przyznać, ale na kilkanaście rozgrywek ani razu nie wygrałem. Najeźdźcy opanowują wyspę 😭😭😭
Liczba wystawionych
opinii: 184
05.10.2022 20:25
4.0
ocena
Dla kogo? Dla fanów prawdziwej kooperacji gdzie nie ma miejsca na myślenie wyłącznie o sobie. Świetna opcja również dla graczy solo. Ponadto zdecydowanie dla graczy starszych. Gra jest dość trudna zarówno w kwestii zasad jak i rozgrywki. O co chodzi? W grze wcielamy się w jednego z pradawnych duchów-bóstw znajdujących się na tajemniczej wyspie dusz. Niestety nasza dziewicza wyspę najachali osadnicy, którzy za nic mają naturę, a ich jedynym celem jest kolonizacja wyspy niezależnie od konsekwencji. Naszym celem będzie, więc ich jak najszybciej powstrzymać i niedopuścić do splugawienia naszego domu. Gra to połączenie wielu mechanik z naciskiem na deckbuilding. Do dyspozycji mamy liczne moce i umiejętności naszych duchów, a każdy z nich ma swoją domenę w której to się specjalizuje. Odczucia: Gra jak wspomniałem jest trudna i to miejscami bardzo. Każda błędna decyzja graczy może być tragiczna w skutkach. Poza tym w grze nie występuje syndrom gracza Alpha ponieważ rozgrywka jednym ruchem jest tak angażująca, że nie ma czasu na zastanawianie się za innych. Bardzo podoba mi się to, że w grze autentycznie musimy współpracować. Proponować pomoc oraz szukać najbardziej optymalnej opcji jak wspomóc drużynę. Mechanika kolonistów mimo że prosta w założeniach jest świetnie skonstruowana i mimo że możemy przewidzieć działania najeźdźców w ciągu następnych kilku tur to wciąż są oni dużym wyzwaniem. Co do duchów to każdy jest zupełnie inny i interesujący, chociaż nie ukrywam, że jedne podobają mi się bardziej niż inne. Wykonanie: Gra jest kolorowa i bardzo dobrze wykonana. Ciekawe, że twórcy rozdzielili elementy gry na te "dobre" z naturalnych materiałów jak drewno i karton oraz "złe" które są plastikowe. Plansza i elementy na niej są dość minimalistyczne, ale wykonane rewelacyjnie. Karty, planszetki oraz ilustracje na nich umieszczone są dość bajkowe, ale bardzo ładne i w mojej ocenie klimatyczne. Mechanicznie gra to moim zdaniem arcydzieło. Pomysłów jest dużo, ale wszystko rewelacyjnie się spina.
Partner
Planszeo Planszeo
Liczba wystawionych
opinii: 1
17.07.2022 14:10
5.0
ocena
Jeśli uwielbiasz Splendor a znudziła Cię klasyczna rozgrywka, dodatek ten może nieźle namieszać. Mi się spodobał i teraz gdy wyciągam grę nie wyobrażam sobie grać bez tego dodatku :)
Liczba wystawionych
opinii: 30
03.06.2022 12:57
4.5
ocena
Ulubiona gra kooperacyjna. Świetnie wykonana i na prawdę potrafiąca zawiesić na chwile mózg nad planszą.
Liczba wystawionych
opinii: 1
14.02.2022 05:18
3.5
ocena
#lutyzlacertą Spirit island, podobno jedna z bardziej satysfakcjonujacych kooperacyjnych gier (gdzie gramy dla wspólnego zwycięstwa) w której nie ma syndromu gracza alfa (tego co mówi wszystkim co mają robić). W skrócie, ludzie dążą do kolonizacji naszej wyspy, ale my jako duchy opiekuni wraz z lokalnym ludem nie możemy do tego dopuścić. W grze będziemy generować strach wśród najezdzcow i ich przepędzać by udaremnić kolonizację. Gra ma trochę zasad ale po pierwszych 2-3rundach wszystko będzie jasne. Ja z racji że chcę możliwie jak najlepiej i najszybciej przedstawić zasady musiałem zagrać pełną misję na 1 gracza i fragment dla 4 osób (grając 4ema duchami na raz). Faktycznie o alfowaniu nie ma mowy bo jest nad czym się zastanawiać i trzeba się skupić na swoich rzeczach, a nie na kartach kolegów i koleżanek. Będzie testowane w szerszym gronie już niebawem. Ciekawostka - wszystkie komponenty eko czyli drewno, karton I papier to my, wioski dahan, miejsca kultu, strach itd (rzeczy dobre), a wszystko co jest z plastiku jest nam wrogie tj. Oddziały i budynki najeźdźców, zaraza to (rzeczy złe). Ciekawe czy taki był zamysł twórcy.
Liczba wystawionych
opinii: 8
09.02.2022 20:19
5.0
ocena
#LutyZLacertą #Spiritisland Spirit Island to gra, która wprost uwielbiam za poziom kombinowania. Chociaż dla innych to suche euro, ja czuję tam klimat i dreszcz emocji. Myślę, że każdy kto ją ograł, znajdzie w tym krótkim opisie wszystko co najwazniejsze: - Spójrz Błyskawico Z Serca Burzy! Czy widzisz to co ja? - Musimy ostrzec Dahan! To najeźdźcy! 😱 - Nasza wyspa jest w niebezpieczeństwie! 😔 - Kolosalna Siło Ziemi....czy oni chcą się tu osiedlić? 😡 chcą zburzyć nasz spokój? Zakłócić naszą harmonię? Nie możemy im na to pozwolić! - Nie pozwolimy im budować tutaj swoich wiosek i osad....nie pozwolimy im eksplorować i niszczyć naszej wyspy! - Boję się....czuję niepokój i coraz większy strach! Jest ich coraz więcej i więcej! 😭 - Kiedy zaatakują naszą wyspę, będziemy wspierać mieszkańców w obronie, zaatakujemy ich i zmusimy do ucieczki! - A jeżeli nasze moce będą niewystarczające? Czy zagraża nam zaraza? 😱 - Nie myśl o tym....miejsca kultu zwiększą ich zasięg. Połączymy nasze siły i będziemy się wspólnie wspierać. Musimy ich pokonać!!!....
Liczba wystawionych
opinii: 9
03.02.2022 21:10
5.0
ocena
#LutyZLacertą #SpiritIsland Uwielbiam gry z klimatem, a to jedna z tych gier gdzie można się naprawdę wczuć w obrońców wyspy. Zastraszanie najeźdźców i generowanie strachu jest tym co wzbudza we mnie dzikie uczucie radości 😈. Ale żeby nie być jednostronną postanowiłam spojrzeć na sytuację oczyma drugiej strony. Wpadł mi w ręce dziennik jednego z odkrywców i chętnie podzielę się nim z Wami 😉 *** Dzień 100 Po ponad trzech miesiącach żeglugi dotarliśmy na wyspę. Wygląda na to, że jest bezludna. Właśnie takiej szukaliśmy by stworzyć na niej naszą kolonię. Nasze stopy poczuły ciepły piasek. Obsypywał nasze zbolałe kończyny niemal jak żywa istota. Ale przecież piasek nie może być żywy... *** Dzień 103 Rozbiliśmy obóz na skraju dżungli. Staramy się poznać wybrzeże. Wkrótce ma wyruszyć ekspedycja w głąb wyspy. Pogoda jest tu strasznie zmienna. Dzisiaj w nocy obudził nas silny wiatr... Skierowany jakby tylko na nas... Potem było tylko gorzej... Rozpętała się straszliwa burza... Porwała nasze szałasy... Kilku naszych ludzi straciło życie zostając przywalonych potężnymi balami... Głos Burzy... *** Dzień 105 Od samego rana piecze słońce, niektórzy z nas mają już poparzenia. Jeszcze nigdy nie doświadczyłem takiej mocy tej najjaśniejszej gwiazdy. Mimo to udało nam się już trochę zadomowić i nasz obóz powoli zamienia się w osadę... Kiedy słońce jest wysoko na piasku pojawiają się cienie, ale kiedy próbujemy się w nich skryć, znikają... Cień Migoczący Niczym Płomień... *** Dzień 111 Nasi ludzie wyruszyli w głąb dżungli. Mają znaleźć dogodne miejsce by założyć tam nową osadę. Dobrze gdyby było ujście pitnej wody. Kończą nam się zapasy i odwodnienie daje się we znaki. Niektórzy z załogi mają już zwidy i doświadczają niewytłumaczalnych rzeczy. Koszmary związane z pobytem na wyspie to już codzienność... Zsyłający Sny i Koszmary... *** Dzień 120 Wróciła część załogi z informacją, że znaleźli dogodne miejsce na osadę. Jutro mamy przenosić nasz obóz. Niestety nie wszyscy pójdą z nami. Ktoś musi zostać i pilnować osady na nabrzeżu. Mamy jednak problem ponieważ nikt nie chce zostać na plaży. W nocy ocean wdziera się na nią, niczym wygłodniała bestia i poluje na nas, wciągając ofiary w swe głębiny... Zryw Wygłodniałego Oceanu... *** Dzień 126 Od 5 dni mieszkamy w dżungli. Mamy wodę ze źródła i owoce do jedzenia. Ale wszyscy czują się tu nieswojo. Tak jak by ktoś nas obserwował... Rzeka odchodząca od źródła co noc zmienia swój bieg i coraz bardziej zaczyna otaczać naszą osadę... W promieniach słońca woda pięknie migocze, ale gdy tylko ktoś chce się iść wykąpać staje się mętna i porywista... Skąpana Słońcem Rzeka... *** Dzień 129 Coraz więcej osób czuje niepokój i strach... Jakaś tajemnicza siła próbuje nas chyba przepędzić z wyspy. O brzasku obudził nas hałas szeleszczenia liści i trzaskania gałęzi... Naszym oczom ukazał się niesamowity widok. Z naszych owocowych drzew nie zostało nic... Uschły... W jedną noc!! Ale to nie jest najdziwniejsze... Nasze namioty i szałasy zostały oplecione lianami, a brzeg rzeki porosły cierniste krzewy... Otaczają nas... Nieokiełznany Siewca Zieleni... *** Dzień 131 Jesteśmy otoczeni cierniami, okaleczają nas gdy chcemy iść po pożywienie... Rany się nie goją, nie mamy opatrunków, wdają się zakażenia... Nie mamy już sił... Dzisiaj rozszalała się burza z piorunami. Spadały na ziemię niczym ostre sztylety. Wielu naszych poległo od uderzenia pioruna... Jest nas coraz mniej... Błyskawica Z Serca Burzy... *** Dzień 133 Jesteśmy już na skraju wyczerpania emocjonalnego... Głodni... Spragnieni... Nie mamy dokąd uciec... Strach... Strach... Strach... Wszędzie czai się COŚ... Mimo, że jakimś cudem udaje nam się założyć kolejne osady, giną one w dziwnych okolicznościach... Nikt nie wie co się z nimi dzieje... Strach... Strach... Ale co to?! Ziemia się rozstępuje pod naszym obozowiskiem! Jesteśmy zgubieni! Wszyscy zaraz umrzemy... Ziemia nas pochłania... Kolosalna Siła Ziemi... ***
Liczba wystawionych
opinii: 332
05.11.2021 07:15
5.0
ocena
Spirit Island jest perfekcyjnie zaprojektowaną grą. Kiedy rosną moce i potencjał duchów jednocześnie narasta poziom zagrożenia ze strony najeźdźców. Kiedy do akcji wchodzą karty aktywujące kolonizatorów jednocześnie na dwóch obszarach robi się gorąco. Z drugiej strony podbijanie poziomu terroru pozwala korzystać z lepszych efektów kart strachu. Na każdym etapie rozgrywki balans sił był dobrze wyważony. Pogrążył aby nas własna głupota, a nie mechanizmy gry. Kaskadowe namnażanie się znaczników zarazy wywołuje dreszczyk dobrze znany z Pandemica. Trzeba bardzo pilnować małych skubańców, żeby nie doszło do reakcji łańcuchowej. Nie da się zrzucić winy na losowy dociągnie kart, bo każda etap działalności najeźdźców na konkretnym terytorium przebiega w ustalonej kolejności, więc mamy dwie rundy na przeciwdziałanie. Mechanika akcji kolonizatorów jest genialna. W pierwszej rundzie pojawiają się na konkretnym obszarze. W następnej tam budują. W trzeciej dokonują dzieła zniszczenia. Widzimy co, gdzie i kiedy się wydarzy. Pozostaje tylko wykombinować, jak temu zapobiec. Świetne jest to odliczanie. Bardzo skutecznie mobilizuje. Spirit Island bardzo uczciwie, konsekwentnie i satysfakcjonująco daje w kość.
Liczba wystawionych
opinii: 5
02.11.2021 14:04
5.0
ocena
Świetna gra. Uwielbiam w nią grac solo oraz w kilka osób. Niesamowicie dużo jest kombinowania i planowania kilka rund do przodu 😁 Gra warta swej ceny
Liczba wystawionych
opinii: 276
06.08.2021 10:38
5.0
ocena
Zdecydowanie jedna z gier, która jest warta swojej ceny. Spoko tryb solo, area control w której to my jesteśmy obrońcami. Z odrobiną wyobraźni nawet można poczuć klimat. Jak znajdziecie w promocji za mniej niż 200 pln to nie zastanawiać się nawet :)
Liczba wystawionych
opinii: 18
19.07.2021 22:28
4.5
ocena
Dosyć skomplikowana gra, lecz po zapoznaniu się jest to świetna alternatywa w odwróconej roli - zamiast być atakującym jesteśmy obrońcami. Bronimy niewinnych tubylców oraz ich wioski. Żywioły jakimi operujemy dają nam masę radości i pomysłowości dzięki kartom, które zyskujemy w trakcie gry.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności