GRY PRZYGODOWE
Cthulhu: Death May Die Kampania 4 (edycja polska)
Rozszerzenie z 6 nowymi scenariuszami i samym Nyarlathotepem
cena:
329.90 296.90 PLN(najniższa cena z 30 dni: 296.9)
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 14 lat
czas gry: od 90 do 120 min.
wydawca: Wydawnictwo Portal (2024)
kod kreskowy: 5902560389562
projektant: Rob Daviau , Marco Portugal
wersja językowa: polska
Opis
Kooperacyjna ekspedycja w kultowe scenerie rodem z prozy H.P. Lovecrafta
Kampania 4 rozszerza akcję gier Cthulhu: Death May Die oraz Strachu przed Nieznanym, sprowadzając szaleństwo do miejsc, do których wcześniej nie miało dostępu… W pudełku znajdziecie 6 nowych Badaczy i 6 nowych Scenariuszy, a także koszmarne stworzenia i potworności z tego i innych światów. Zmierzcie się z samym Nyarlathotepem… i spróbujcie przy tym nie postradać zmysłów!
Uwaga! Do rozgrywki niezbędna jest dowolna podstawowa wersja gry: Cthulhu: Death May Die lub Cthulhu: Death May Die: Strach przed Nieznanym.
Plugawe przygody z rozmachem
Piaski Egiptu, portal do innych wymiarów, podniebny rejs sterowcem, odmęty Nilu czy ulice Dunwich - dajcie się porwać w najciekawsze miejsca rodem ze świata Lovecrafta i spółki!
Upiorna menażeria
Mieszkaniec Leng, Piaseczniki, Biały Polip czy Starożytny… i sam Nyarlathotep we własnej osobie - zmierzcie się z niezwykłymi istotami z Mitów.
Rewelacyjna jakość
Włączcie do gry 28 wysokiej jakości figurek.
Pełna kompatybilność
Kampania 4 działa z obiema samodzielnymi odsłonami serii: zarówno z Cthulhu: Death May Die, jak i ze Strachem przed Nieznanym.
Atuty:
Dodatek w pełni kompatybilny ze wszystkimi odsłonami serii
Rewelacyjna jakość wydania z 28 plastikowymi figurkami
Informacje dot. bezpieczeństwa
Posiada logo CE. Gra dla graczy od 14 roku życia.
Matulu jaki on jest upier#*#wy. Chodzi za tobą i chodzi, kto to wymyślił, by przedwieczny był od razu na planszy?!?! Pasuje to doskonałe do jego historii, gdzie Nyarlathotep prześladował i nękał swoje ofiary doprowadzając je do szaleństwa. Jego pomocnicy też nie są łatwi i szybko można przy nich oszaleć. Już łatwiej mrocznchy młode i Czarnej Kozy z Lasu się pozbyć. Na minus, że wielkie pudełko sugeruje epicką, masywną figurkę, a jest ona raczej rozłożysta, niż masywna. Nie mniej ciekawy i trudny przedwieczny.
Kampanię 4 połączymy zarowno z Kampanią 1, jak i kampanią 3, bo zawiera komplet kafelków i ma też nowe rozwiązania (nieznane potwory, artefakty, losowanie miejsca pojawienia się przedwiecznego) wprowadzone w kampanii 3. Nowi badacze mają własne tokeny, mini mechaniki i podobnie jak nowe karty szaleństwa wydają się mieć bardziej zaawansowani (dla fanów serii - przypominają unknowable box, czy comic book extras vol.2, ale fani serii pewnie tego nie czytają, tylko już grają w ten dodatek).
Klimat kampanii - klasyczny Cthulhu/Lovecraft. Staramy się by Zeppelin nie wleciał do Krainy Snów, odwiedzimy Dunwich, czy zejdziemy po piramidy. O ile podpalanie namiotów kultystów (kampania 2) zawsze będę miło wspominał, tutaj klimat mamy... bardziej klasyczny.
Nie licząc overpromisu wielkiego pudła przedwiecznego jest lepiej niż się spodziewalem. Polecam każdemu kto zastanawia się nad 2gim, 3cim lub 4tym pudłem do Cthulhu Death may Die.