Dostępność:Dostępny
Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 18,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 16,00 zł
Kurier InPost - 18,00 zł
Odbiór osobisty (Lublin) - 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu:Nowy
Grupa wiekowa:7+
Autor:Brendan G. Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman
Liczba graczy:2-4
Czas gry:15-30 min
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.