Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Talisman: Magia i Miecz - Żniwiarz GALAKTA

Rozszerzenie

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Czy spojrzysz śmierci w oczy?



Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania?

W rozszerzeniu Żniwiarz gracze znajdą
- 4 nowe karty Poszukiwaczy (wraz z odpowiadającymi im plastikowymi figurkami), - 90 nowych kart Przygód,
- 26 nowych kart Zaklęć,
- 12 kart zadań Czarownika
- samego Ponurego Żniwiarza, mroczną postać, którą gracze będą przesuwać po planszy, aby szkodzić sobie nawzajem.

Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne!

Uwaga!
To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz.

Liczba graczy: 2 - 6 osób.
Wiek: od 12 lat.
Czas gry: ok. 120 - 180 minut.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Talisman: Magia i Miecz - Żniwiarz, Rozszerzenie

4.4/5 ( 20 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    5
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1

Piotr Kruk

ilość recenzji:2

18-05-2021 10:31

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Dodatek wprowadza bardzo ciekawe zróżnicowane a jednocześnie nieprzęgięte karty do gry jak dla mnie uprzyjemniające rozrywkę. Postać Żniwiarza jest ciekawym dodatkiem do rozgrywki, ale nie jest to jakiś gamechanger, który wywraca rozgrywkę i przesuwa priorytety. Ot dodatkowa figurka kręci się po planszy i czasem coś robi.

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 7-03-2018 11:30

W małym opakowaniu ?Żniwiarza? ? aż chce się powiedzieć ?trumience?, znajdziemy: arkusz zasad, 90 kart przygód, 26 kart zaklęć, 12 kart zadań Czarownika, 4 karty Poszukiwaczy i ich figurki, 1 kartę Ponurego Żniwiarza oraz jego figurkę. Wiadomo, że dodatek kupuje się, aby uzupełnić to, czego nam brakuje w wersji podstawowej.

Karty zostały oznaczone symbolem czaszki, łatwo je wyjąć kiedy chcemy bawić się bez rozszerzenia. Komponenty można wprowadzać do gry niezależnie od siebie. Karty Poszukiwaczy, Przygód i Zaklęć łączymy z pozostałymi taliami. Karty Czarownika to misje ? wykonujemy je po odwiedzeniu obszaru Jaskini Czarownika i umieszczamy zakryte obok planszy. Figurkę Ponurego Żniwiarza ustawiamy na obszarze Tajemniczych Wrót. Nie jest on Poszukiwaczem, a śmiercią we własnej osobie!

Żniwiarz porusza się, kiedy któryś z graczy w swoim ruchu wyrzuci na kostce ?1?. Rozgrywamy wtedy w normalny sposób swoją turę, ale po jej zakończeniu rzucamy kością raz jeszcze i poruszmy figurkę z kosą. Przewoźnik i Strażnik nie mogą odmawiać Śmierci, zatem może ona bez przeszkód przekraczać Rwącą Rzekę mostem Strażnika lub poruszać się pomiędzy Świątynią a Gospodą. Ponury Żniwiarz nie przekroczy progu Tajemnych Wrót, bowiem przebywa już w Krainie Wewnętrznej.

Jeśli gracz zapomni poruszyć Ponurym Żniwiarzem podczas swojej kolejki, możliwość przepada. Jeśli podczas swojego ruchu Śmierć trafi na obszar zajmowany przez Poszukiwaczy, dochodzi do spotkania. Gracz nią poruszający wybiera z kim Śmierć się wita. Poszukiwacz, który został wskazany rzuca jedną kością i porównuje uzyskany wynik.

Poszukiwacze, którzy trafią na obszar zajmowany przez Ponurego Żniwiarza podczas własnego ruchu, nie spotykają go ? to Śmierć przychodzi i wybiera! Gracze nie mogą też wpływać na Ponurego Żniwiarza za pośrednictwem jakichkolwiek Zaklęć, karty Przygód lub specjalnych zdolności.

Po dostaniu się do Jaskini Czarownika w podstawowej grze rzucamy kością. Obecnie sami wybieramy dowolną kartę. Wykonujemy jedno zadanie i robimy to natychmiast, kiedy możemy to uczynić. Wybraną kartę trzymamy odkrytą w swojej strefie. Wykonane zadanie usuwany ? może wystąpić tylko raz podczas gry. Jeśli Poszukiwacz wypełniający zadanie został zabity, to jego kartę od Czarownika odkładamy z powrotem do talii. Gracze zaawansowani mogą wprowadzić zasadę losowania kart.

http://mlodygiercownik.pl/2016/12/24/recenzja-gry-planszowej-talisman-magia-i-miecz-zniwiarz/

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 24-12-2016 13:52

Rewelacyjny dodatek, jeden z najlepszych do tej gry, naprawdę warto go mieć! Moja recenzja na... gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - zapraszam i polecam ten produkt!